دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
رئیس کل دادگستری مازندران خطاب به مدیران:
 اقدام خلاف قانون، خیانت در مسوولیت است
 رئیس کل دادگستری مازندران، امانتداری را یکی از خصایص مدیران برشمرد و افزود: هر نوع خلاف قانون از سوی آن‌ها خیانت در مسوولیتی است که به عنوان امانت در اختیارشان قرار داده‌اند.
زهرا شریفی- آوای خزر:حجت‌الاسلام صادق اکبری صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها؛ روز پرستار و تبریک آغاز هفته بسیج، گفت: حکومت اسلامی و ولایت فقیه، یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین نعمت‌های خدواند است.
 
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه استقرار نظام اسلامی باعث شد تا بسیاری از امور سهل و آسان شود، گفت: قدر و قیمت نظام اسلامی را باید بدانیم و قدر و قیمت نظام اسلامی را به غیر آنکه که خدا مقرر کرده نمی‌توان عوض کرد.
 
حجت‌الاسلام اکبری پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری را مهم دانست و ادامه داد: هر چه شعار مسئولیت ما بیشتر باشد به همان اندازه پاسخگویی نیز باید افزون‌تر باشد.
 
وی افزود: خودمان را باید به نظام اسلامی متعهد و مسئول بدانیم و راجع به آنچه که انجام می‌دهیم باید پاسخگو باشیم و آنچه که در توان داریم در کمال اخلاص به‌کارگیری کنیم.
 
حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به قانون اسلامی، آنرا یکی از بهترین قانون‌های مجاز دنیا دانست و ادامه داد: البته قانون اساسی ما نیز نیاز به تغییرات دارد که در دست اقدام است، اما چون قانون ما منبعث از شرع و کلام الهی بوده در نظام اسلامی مورد احترام است.
 
وی تبعیض ناروا را یکی از مفاسد دانست و ادامه داد: اگر به قانون درست عمل شود تبعیض هم به وجود نمی‌آید.
 
رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: مدیران ما باید با فساد اخلاقی و فساد مالی مبارزه کنند، بعضی از افراد پنهان و آشکار آن‌ها متفاوت است، پنها‌ن‌ها روزی آشکار می‌شود توجیه و دلیل هم فایده هم ندارد؛ پنهان‌ها و آشکار‌ها یکی باشد.
 
حجت‌الاسلام اکبری، امانت داری را یکی از خصایص مدیران برشمرد و افزود: هر نوع خلاف قانون از سوی آنها، خیانت در مسوولیتی است که به عنوان امانت در اختیارشان قرار داده‌اند.
 
وی فساد اداری را بزرگ‌ترین تهدید دانست و گفت: پیشگیری مهم‌ترین وظیفه مدیران است و البته موظفند با اصلاح روش‌ها و بستن گلوگاه‌ها از ادارات مجموعه خود صیانت کنند و نظارت و بازرسی در مجموعه تحت امر مورد توجه قرار گیرد.
 
حجت‌الاسلام اکبری از مدیران شهری خواست تا نسبت به ساخت‌وساز‌ها و توزیع آرد و نان توجه بیشتری داشته باشند.
 
رئیس کل دادگستری مازندران به انتخابات پیش رو اشاره کرد و امنیت و سلامت را مهم‌ترین اصل در انتخابات عنوان کرد که باید به آن توجه ویژه شود.
 
وی هرگونه به‌کارگیری امکانات دولتی و عمومی را در له و علیه کاندیدا‌ها در انتخابات را نهی کرد و خواستار زمینه سازی مناسب برای مشارکت مردم به صورت قانونی در انتخابات شد و گفت: دشمن از این حضور حداکثری باز سیلی خواهد خورد.

انتهای پیام/
 
 
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار